kenangan

Tujuan aku untuk merantau adalah untuk melupakan dia,mulanya mmg dendam namun lama kelamaan dendam menjadi rindu,jadi aku berusaha untuk menjalani hari seperti manusia biasa,aku sebokkan diri,jadi aku tidaklah sunyi (tersenyum).Memang aku menyesal kerana aku jatuh cinta,namun buat pertama kalinya perasaan itu hadir,ya aku mengaku dia mmg taste aku y aku cari selama ini,tp apakan daya,dia hanya inggah sebentar sahaja,untukkita merasa nikmat bagaimana rasa cinta itu,mmg indah,indah sangat,mgkin sebelum ini aku hanya bercinta,wlaupun lama bercinta,tp hanya menerima cinta,tapi tidak mmberi ,jadi perasaan itulah pertama kalinya aku jatuh cinta,

Mungkin hanya untuk pertama dan terakhir perasaan indah itu,wlwpun mulanya sakit sangat bila di tinggal,sakit sangat.Tapi sekarang aku boleh tersenyum kerana berterima kasih memberi aku perasaan yang indah itu,,kenangan itu aku jadikan sebagai kenangan yang indah,walaupun kenangan itu affectnya sangat besar pada diriku,aku tak pedulikan semua itu,tragedi itu,aku jadikan sebagai satu kenangan yang indah,kerana masa muda inilah kita selalu membuat keputusan bodoh dan jadikan satu teladan dan pengajaran supaya bila masa tua dan menjadi pemimpin nanti aku tidak tersalah langkah...jangan bila da tua baru nak enjoy ...


Share:

0 ulasan: